|
Diyet, kalp krizi riskini azaltıyor |
|
|
|
GenBilim Editorial
|
|
Çarşamba, 16 Nisan 2008 |
Okunma: 65 kez
ABD’de yapılan geniş çaplı bir araştırmada, diyetin kadınlarda kalp krizi ve felç riskini önemli ölçüde azalttığı belirlendi.Araştırmacıların 25 yıl boyunca 88 bin sağlıklı kadın üzerinde yaptıkları araştırmada, gıda seçimiyle kalp krizi ve inme arasındaki ilişki incelendiğinde, sağlıkları en iyi durumda olanların, hekimlerin yüksek tansiyonun düşürülmesi için önerdiği yemek alışkanlıklarına uyanlar olduğu görüldü.
Araştırmacıların 25 yıl boyunca 88 bin
sağlıklı kadın üzerinde yaptıkları araştırmada, gıda seçimiyle kalp
krizi ve inme arasındaki ilişki incelendiğinde, sağlıkları en iyi
durumda olanların, hekimlerin yüksek tansiyonun düşürülmesi için
önerdiği yemek alışkanlıklarına uyanlar olduğu görüldü.

Etiketler:
Haberler
Bilimsel Haberler
Diyet
kalp krizi riskini azaltıyor
Sadece kayıtlı kullanıcılar yorum yazabilirler. Lütfen hesabınıza giriş yapınız veya kayıt olunuz. |